Přidat odpověď
Rose,
já nevím o tom, že "Carte d`or by měla svou značku vybudovanou na SMETANOVÉ zmrzlině".
Má ji vybudovanou na tom, že je považovaná za relativně kvalitní zmrzlinu.
Což když přestane splňovat, tak ji lidi přestanou kupovat, což mi přijde docela fér.
A beru, že někdo pociťuje jako újmu, že ho výrobce chce ošidit třeba tím, že dá na obal obrázek velké orosené jahody, ale ve složení se dočteš, že je to "s příchutí jahod", což v praxi znamená, že to jahody ani nevidělo, případně to je označený jako JAHODOVÁ zmrzlina (která nějaký jahody obsahovat musí), ale ve složení se dočteš, že jich je jen přesně takové procento, aby se tomu tak ještě dalo říkat, a ten zbytek je dohnanej jablkama a řípou.
Ale co jinýho by mohl jako spotřebitel dělat, než
- takovou zmrzlinu bojkotovat
- iniciovat nějaký hnutí, aby se změnily parametry
- provádět hromadnou osvětu mezi spotřebitelema (a buďto je přesvědčí nebo ne)?
Předchozí