Přidat odpověď
Monty,
no a co konkrétně chceš marketingem prodat tomu turistovi, co rád chodí do toho lesa?
Asi se shodneme, že každýho půl roku novej baťoh a boty himalájskejch parametrů to asi nebudou.
Jablíčko by si musel někde sehnat stejně. Není nikde řečeno, že zrovna tento člověk by trval na tom, že musí být "bio".
Teď zas předpokládáš, že bys ho nějak utáhla na to, aby někoho volil (líbivejma řečičkama nebo strašením katastrofou).
Ale proč by to mělo nějak souviset? Ten člověk co rád chodí do toho lesa sám od sebe, to přece nedělá proto, že by se něčeho bál, nebo že by mu někdo napovídal, že právě tohle je ten způsob, jak se má žít. On tam chodí prostě proto, že se mu tam líbí, není to zuřivej ekolog ani prepper ani nic takovýho. Ani to neznamená, že bude nutně volit "zelený" nebo kohokoliv jinýho, kdo má v programu ho strašit.
Tak mi řekni, co z takovýhohle člověka jakejkoli "marketing" může vytřískat, když si ten trouba často nezajde ani do nejbližší hospody a poobědvá v tom lese housku se šunkou a to svý slavný jablíčko.
Předchozí