Přidat odpověď
A ještě: co je tak divnýho na selekci informací, kdy si nevšímáme těch, který nás nezajímaj, protože tu "kauzu" nepovažujem za podstatnou?
Uvědomila jsem si teď jednu věc, že vlastně vůbec nemám šanci porovnat "stejný výrobky od jedný firmy v Německu a v Čechách", protože když tam už jedu a chci si koupit něco k jídlu, tak si cíleně nekoupím to, co už znám od nás ( a nota bene to, co mi u nás nechutnalo), protože chci ochutnat něco, co neznám, a situace, kde je půlka obchodu od těch "velkejch značek", který jsou i u nás, mě docela míchá.
Ale chápu, že pokud je to obráceně (že někdo v Německu žije a normálně se stravuje a pak přijede do Čech, chce si koupit to samý a je to hnusný) že ho to naštve.
Ale furt si nemůžu pomoct, to, co si v českejch obchodech vybírám (a samozřejmě si nevybírám všecko), mi připadá chuťově i kvalitově úplně v pohodě.
Předchozí