Přidat odpověď
Hlavně si myslím, že je to napření síly a rozhořčení úplně zbytečně mimo.
Přece ten výrobce stejně jako výrobce toho jídla musí uvést na tom kusu oděvu, z čeho je to vyrobený.
Tudíž v tom podstatným musí vyložit karty na stůl. Vidím přesně, z jakýho je to materiálu.
A to, jestli
- je mi ten kus oblečení příjemnej na omak
- připadá mi dobře ušitej
- sedí mi
přece zjistím na první pohled sama.
V čem by teda podle Tebe, Kroniko, ten výrobce podváděl?
To, že to není "poslední móda"?
A fakt by zrovna tohle bylo rozhodující pro člověka, kterej si kupuje svetr za dvě stě pade?
Pokud sám na módě neulítává tolik, že by to poznal, tak je to asi ÚPLNĚ JEDNO.
Kdo z nás si kupuje věci, nota bene za dvě stě pade, jen kvůli tomu, že je to "poslední móda", a kdyby nebyla, tak by si to nekoupil?
Výrobce ho přece nešidí v tom, že by to "nebylo nový" . A pokud je to už na tom štendru ošklivý a zmačkaný, tak si to přece nekoupím ani za ty dvě stovky a nekoupila bych si to ani za korunu, protože proč bych se zahlcovala něčím, co mi připadá hnusný, i kdyby to vyla úplně zadarmo?
A s tím napálením - naši oblíbenou kávu kupujem jen ve slevách, protože to se dostane na poloviční nebo skoro na třetinovou cenu. Někdy ji maj cca za 240, někdy cca za 80, úplně tu samou.
Měla bych se taky rozčilovat, že ten, kdo si ji koupí za 240, je napálenej, když tam přesně vidí tu cenu a může se rozhodnout, jestli ty prachy za to dá nebo ne (já bych nedala)?
Předchozí