"ale jak chce školství uspokojit potřeby žáka s IQ 140 a žáka s IQ 90 úplně stejným přístupem?" Tak, jak je uspokojovalo na prvním stupni ? Nebo tak, jak je uspokojovalo před vznikem víceletých gymnázií ? Přece rozdílné IQ se neprojeví skokově až po ukončení prvního stupně.. to bychom taky třeba mohli separovat nadané děti od slabších už od MŠ...
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.