Renko, ale tempo nějakýho Pepy ti přece může být ukradený. Nehledě na to, že to "přizpůsobení tempa nejslabšímu" je do značné míry mýtus, na základkách to tak běžně nefunguje. Jak přesně podle tebe ve škole nutí někoho, kdo už něco umí, aby to probíral "furt pryč"? Podle mě je tahle utkvělá představa daná přístupem na prvním stupni. První stupeň je i pro průměrně inteligentní dítě lehkej, navíc teda obvykle dost nudnej a nezajímavej, a holt se tam v případě přítomnosti dětí ze slabších poměrů/se slabším intelektem některé samozřejmé věci déle opakují. Na druhém stupni to vzhledem k objemu učiva fakt nejde.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.