Přidat odpověď
Federiko,
Mně by se líbilo, kdyby základky fungovaly úplně jinak než teď.
I. stupeň
Od 0 do 4. třídy
Malé třídy max 15, plus asistenti
Hlavně by se četlo, psalo a počítalo, nauky by se učily jen pouze prostřednictvím čtení příběhů a malých projektů a mimoškolních akcí
Škola by byla do odpoledne, kdy by se dělali společně úkoly a četlo se, cvičilo, kreslilo a zpívalo
II. stupeň
Společný povinný základ matika, čeština a občanka(všechno, co náš občan potřebuje k životu - finanční gramotnost, základy práva - smlouvy, pracovní právo atd., zdravověda, bezpečnost)
Akademické předměty a rozšířená matika a čeština podle jednotných osnov a získávali by kredity
Volné předměty, které by každá škola mohla mít jiné, taky za kredity
9. ročník by byl nepovinný
Podle počtu získaných kreditů by se přijímalo na střední
Propadalo by se jen z nespleněného předmětu a pololetí a žák by měl možnost ho hned příští semestr zopakovat
Na každé škole by byl psycholog a speciální pedagog
Předchozí