Přidat odpověď
Monty, kdo jim na ZŠ brání? Představ si hodinu jakéhokoliv předmětu, oni si nemůžou dělat co chtějí, ale musí jít s výukou. Nebo má učitelka vykládat něco a oni si zároveň během jejího výkladu mají studovat něco napřed? I oni potřebují nějaké vedení, rádi by probírali nějaké téma hlouběji, ale nemůžou, protože ačkoliv oni už ho chápou, tak jiní ještě ne.
Pro mě bylo utrpení na prvním stupni hlasité čtení. Já jsem četla v první třídě plynule, děti ještě ve třetí třídě slabikovaly. Nevydržela jsem sledovat text, když jsem měla slovo dávno přečtené a spolužák ho nedokázal přečíst, strašně mě to deptalo. Dočetla jsem stránku na konec, pak jsem se nudila a zratila místo, kde jsme skončili. Takhle to mají ty rychlejí a chytřejí i v jiných předmětech.
Předchozí