Přidat odpověď
Na "naší" ZŠ je IT ve 3. a 6. třídě. Ve 3. se učili nějaké malování, něco ve wordu, excel myslím ne. Syn se toho ve wordu naučil spoustu a dcera o hodně méně, učitelka stejná, takže asi v případě syna šlo o to, že si jednotlivé funkce v podstatě prozkoumal sám. Taky myslím "programovali" nějaké Lego. Jak je to v 6. třídě jsem zatím nezjistili, syn odešel na 8G, kde IT zatím neměli, tuším až za rok v tercii. Nejvíc bych ocenila, kdyby se učili psaní všemi deseti, považuju to za hodně užitečné a on se k tomu sám není moc schopen donutit, i když já mu pořídila "učebnici" a on si sám stáhl na to nějakou "appku". Zato programování se učí sám (resp. základy různě od kamarádů a pak dál sám), plus letos začal chodit i na kroužek do DDM, u nás byla dost široká nabídka, vybral si programování webu ...
Předchozí