Přidat odpověď
Co vy byste po tech ucitelich nechtely. Myslite, ze tam pracuji IT odbornici jako treba programatori? Ale kdepaaak. To uci normalni ucky jako vycpavku ke svemu hlavni predmetu.
Mela jsem tu cest 2 roky na ZS ucit IT 5-9 tridu. Myslite, ze vase deti umi s pocitacem? Kdepak!
Co jsem s nima brala?
*rozdeleni HW/SW - ano, to je opravdu zaklad. Decka valily oci, kdyz jsme komp rozebrali a koukli se dovnitr
*pohyb na internety, vyhledavani informaci, overovani informaci
*bezpecnost na internetu
*zaklady pouzivani Office
**Word - formatovani, uprava textu, vytvoreni tabulek, citace, nadpisy, obsah, strankovani, zahlavi, zapati a tak dal
**Excel - vytvoreni tabulek, jednoduche vypocty a grafy
**powerpoint - vytvoreni prezentace
grafika
*malovani jako uvod
*GIMP - prace s vrstvama, uprava fotek - napr uprava obliceje na zombie apod
programovani
*baltik, scratch
*HTML, javascritp
ostatni
*moviemaker (to uz je ted celkem mimo)
*wordpress - vytvoreni vlastni prezentace, zalozeni free webhostingu
*logicke hry
*specializovane programy, napr. GeoGebra apod
a asi i neco navic, uz si to moc nepamatuju. Vetsinou kazdy rocnik mel totez, jen v ruzne hloubce. Mali treba nemeli programovani.
Co muzu rict, tak az na cca 1-2 deti na jednu tridu neumeli ovladat office, netusili jak pracovat s formatovanim, nechapali, ze nemusi pouzivat pismo 20, ze to sice vypada dobre na monitoru, ale vytistene je to k nicemu. Kapitolou samo o sobe byly tabulky. Pochopit princip bunky, ktera je urcena sloupcem a radkem, to bylo nad sily vetsiny zaku. Natoz se pak na ne odkazovat, i kdyz se jednalo o secteni cisel v bunce A1+A2.
Předchozí