Přidat odpověď
Jo, a ještě něco: ani my na střední pedagogické jsme prakticky neměli nic, co by se týkalo speciálního školství. Jen stručné poznámky v rámci psychologie, že i takovéto děti existují. Nějaký autismus? To se tehdy ani nediagnostikovalo, natož aby o tom pedagogové věděli. Když jsem pak pracovala ve zvláštní škole, byla jsem do této problematiky hozena jako ryba do vody a plav, jak umíš. Hodně věcí jsem tak jela intuitivně, něco mi řekli kolegyně. Proto vím, co je to za šílenost. A to jsem prosím měla příslušné odborné vzdělání s maturitou! Jak tu práci může dělat cukrář s maturitou, to nechápu už vůbec, protože i já jako pedagog jsem v tom lítala jak nudle v bandasce.
PS: taky si spousta lidí, co chtěli zůstat ve zvláštní škole, dodělávali speciální pedagogiku. Narvat tyhle děti do normálních základek mohlo napadnout jen totálního šílence, a dát jako asistenty pedagoga odborně nevzdělané a nepřipravené lidi jen proto, že mají jakoukoli maturitu, to napadlo druhého šílence. Výsledkem je totálně zpackaná inkluze, kterou teď mají na hrbu pedagogové. A plav jak umíš. Pámbu s náma a zlý pryč.
Předchozí