Přidat odpověď
Kroniko, nejhorší na tom je, že AP skutečně rychlokvašky JSOU. On to taky pedagog půjde dělat jen v nouzi nevyšší. Protože je to mizerně placené. Protože tam bývají pracovní smlouvy třeba jen na rok, to proto, že škola neví, kolik AP bude potřebovat za rok. Proto je to dobré leda pro někoho s amturitou, co se neuchytil jinde, pro toho, kdo nechce nebo nemůže dojíždět, a pak třeba pro ženský, který jako 50+ přišly o práci a jinou neseženou.
Ono totiž o práci s těmito dětmi nic nevěděli ani sami pedagogové. Protože ti se učí jak pracovat s dětmi normálními. Co a jak dělat s dětmi, vyžadujícími zvláštní potřeby, se musela dělat speciální pedagogika, 5-letá VŠ. Jenže někdo vymyslel inkluzi a mezi naprosto nepřipravené pedagogy hodil děti, které by normálně skončily ve speckách. Z vlastní zkušenosti vím, že tito pedagogové o tom nic nevědí (dneska už možná ano, možná už to pajdák v rámci výchovy učitelů pro 1.a 2.stupeň učí o různých postiženích), ale za nás se to neučilo. Pedagogové si totiž dovedli poradit i s dětmi tělesně postiženými, zažila jsem výuku slepého dítěte, kdy učitelka hledala co a jak (a v době předinternetové to byla jen knihovna, dotazy na zkušenější nebo telefon někomu, kdo třeba věděl). Nejhorší ale bylo, že pod celou slvnou inkluzi se zasunulo i vpuštění dětí s poruchami chování do normálních základek. S tím už si pedagogové ale neporadí, to je pro základky doslova konečná. Proto je odliv dětí na 8G a nízká úroveň 2.stupně základek. A díky tomu jede školství do pihele tmavýho.
Dalším pokračováním je dehonestace řemesel, kdy učňáky už jedou jen z podstaty, a snižování úrovně maturit. Jedeme do pihele, přátelé, držte si klobouky, ještě zažijeme jízdu!
Předchozí