Zajímá mě osobní zkušenost. Náš ředitel se vrátil z návštěvy partnerského gymnázia plný dojmů. Na jazyky se tam třídy nedělí, učí se ve triceti studentech. Jazyk mají třikrát týdně. A mají lepší výstupní úroveň než my. Můj argument, ze se tedy zjevně nezabývají slabšími studenty a kdo dělá ten dělá smetl ze stolu. Ja se setkávám s mladými Němci spíše koredpondencně a buď umí výborně, nebo mizerně. Máte někdo osobní zkusenost s gymnazii? Nedokážu si představit dotáhnout 30 lidí pri trech hodinách na úroveň C1-C2. U nás je tak tretina tridy na této urovni, tretina na B2 a třetina na B1. Ale delime na pulky a maji vic hodin. Bereme de facto každého, jsme maloměstské gymnázium.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.