Přidat odpověď
Mám doma dva dysortografiky.
Zvlášť jeden je výživný kousek.
To co pomohlo aby diktáty byly aspoň jakžtakž čitelné, byl bohužel prostě jen dril do zblbnutí. Ale my jsme to řešili už od druhé třídy.
Vynechávání písmen - Ta slova, nebo skupiny písmen, která dělala problémy, prostě pořád dokola psal. Podle mně to pořád "neslyší" stejně jako ostatní, ale už ví jak se to píše.
Zkoušela jsem kde co z těch speciálních materiálů, ale je to spíš tak nějak na zpestření té přípravy, ale že tím byl nějaký extra posun, to bych neřekla. Co pomohlo, prostě donekonečna cvičit, cvičit.
Snad jen měkká / tvrdá kostka, na rozlišení, to celkem pomáhalo dceři.
Plus jsem udělala zalisovaný takový "tahák", kde měli základní věci přehledně vypsané, aby si to vždy připomněli.
Předchozí