Přidat odpověď
Protože za materiálnem jsou peníze a za peníze lze účinně dělat marketing.
Protože materiálno je vidět.
Protože materiálno dává iluzi pohodlí, blahobytu, bezpečí, štěstí.
Protože materiálno vnímáme jako úspěch a odmítání materiálna jako podivínství.
Ropucho,
dovoluji si nesouhlasit.
Tohle jsou definice z příručky "Jak se vymezit proti trapnému mainstreamovému okolí a být úúúžasně jiný".
Naprostá většina lidí něco CHCE (a pořizuje si) v první řadě proto, že je to TĚŠÍ. Je osobně, ne nějakou tetu Bětu, který to bude ukazovat doma v obýváku nebo na fotce na Instáči. Ne že by jim podobné bláboly mohly tu radost vzít, ale přijde mi trochu zbytečné povyšovat se tímto způsobem nad někoho, kdo si dovolí mít větší radost ze sušičky než z toho, že pěkně svítí sluníčko. Nikdo nemá právo určovat, čí radost je hodnotnější.
Předchozí