Přidat odpověď
"učitelce možnost vytipovat si, kdo z žáků jak reaguje a rozliší, kdo má z diktátů špatné výsledky bez té zrakové přípravy (a třeba zjistí, že fakt jen nestíhá tempo, hůř slyší, hůř se učí bez zrakové stimulace.."
Ale proti tomu nic nemam - existuji ruzne zpusoby, jak se ktery zak uci. Ovsem jako ucitelka tohle nezjistuju pomoci diktatu, ale ruzne kombinovane behem vyuky.
Napr. (=NA PRIKLAD!) pisu na tabuli a pritom mto hlasite rikam a necham zaky soucasne zapisovat: tady mas ty stimulace - nekdo potrebujue VIDET, dalsi SLYSET, dalsi SLYSET I VIDET, dalsi HMATEM - zapisovat si... Postupem casu je necha to delat tak, jak jim to vyhovuje nejlip. Na zapisech netrvam, pokud to neznamena procvicovat, ze to staci a uvedomit si, kolik casu potrebuji/procvicovat motoriku atd atd….
Diktat je forma testu, kdy uz tohle jako ucitelka VIM a kontroluju, co dite zvlada.
Předchozí