Přidat odpověď
Napsala bych mu mail s jasným požadavkem a termínem do kdy chci tu fa, že ho již žádám poněkolikáté a stále mi jí nedal.A pokud to do termínu nedodá,že se obrátím na kompetentní orgány jako čoi a hlavně ten fu-toho se lidi bojí jak čert kříže.
A taky hned ve 2. odstavci po něm požaduj navrácení částky zpět,protože sušička opravena není.Uvedla bych číslo účtu,kam to má poslat,at se nevymlouvá,že neměl kam.
Mě se něco podobného stalo s myčkou ,začala nějak divně hučet při mytí,tak jsem se obrátila na místní servis praček,ti si pro ní přijeli, a že jí vyčistili a vzali si za to 1200,-.Myčku pustím a závada pořád. Tak už jsem zavolala autorizovaného servisáka,ten našel příčinu,opravil a jak jsme tak diskutovali,tak mi řekl,že ale myčka teda vůbec vyčistěná neni.
To jsem se zdravě naštvala,hned jsem do místního servisu zavolala,jasně a stručně jim řekla,že si vzali prachy za něco co neprovedli a že je chci vrátit zpět.Kupodivu ani neremcali a pro prachy jsem si tam došla teda.
Předchozí