| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Mne regulérně vyhazuje rodina příspěvky... a to jsem psala dlouhooo.. začíná mi paranoia, týká se to práce státu..

Rišulko, nejsem si jista, zda dobereme. Četla jsem dlouho a pečlivě a podle mého dojdeme k tomu, že to nefunguje, ale jak to napravit, netuším, krom stížností atd.

Mám blízkou osobu - vdova/nevdova - nebyli sezdáni, partner zadlužen, takže proto (taky trouba, nalítl na mobil levně a pak už v tom lítal až do velkého dluhu).

Výsledek je - sama s dvěma malými dětmi. Vyštvala jsem ji na sociálku, pracuje jako skladnice. Podle mých výpočtů měla nárok na přídavky.. (+ jiné, což se ukázalo bezpředmětným), vyhodila ji agilní, zpruzelá úřednice, co asi měla osobní zájem na státním rozpočtu, že měla velký příjem z minulého období, takže nic.

Po téhle zkušenosti jsem jí říkala, že se neměla nechat, což se "dobře" vykládá holce, co je v háji, nějak jí muž stonal, aby ho vzápětí odvezla záchranka a najednou nebyl, tak jsem vzala zpátečku, že tam půjdu s ní.

Nemusela jsem, zafungovala škola (nevím kdo tam a děkuji), že domluvili schůzku na sociálce a U JINÉ ÚŘEDNICE.. to bylo během tří dnů. Takže přídavky, dávka na bydlení, hmotná nouze - potažmo z úřadu (ta nedošla, ta se řeší.. tam nějak spí), jednorázové pohřebné.. to byla velká injekce. Tátu to nevrátí, partnera taky ne, ale .. pomůže.

Co se původní rodiny týče, to je kapitola, co ji dostala ještě do insolvence. Oni jsou úplně nesoudní a naprosto mimo realitu, to asi nepochopíte, že když lidé pracují za více než minimální mzdy, žijí v domě, jezdí v autech, půjčují si na dovolené, nebo jim ručí (doufám, že spíše ručila) ta skladnice, co následně splácí tu insolvenci za ně - coby ručitel a k dluhům se nehlásí a když je v maléru.. tak jí nepomůžou.