Přidat odpověď
libiku, já chci, aby nebyli osamocení, já jsem mohla volit domácí školu, mohla jsem volit domácí školu i pro střední školu, ale právě že nechci, aby byli odtržení od okolí, od lidí, od běžných problémů, ale zároveň vím, že mají svoje omezení daný inteligencí, ale i povahou (ten straší) nebo ne úplně ideálním vývojem (ten mladší)
takže vím, že potřebují nejen podporu nadání, ale i pomoc při zvládnutí svých obtíží, jako ostatní děti, jenže tady je ta kombinace, která to znesnadňuje, která způsobuje, že oba byli snadným terčem pro šikanu,a že zvlášť ten mladší potřebuje nebrzdit, a přitom tolerovat, že je jiný, což se pozná jen co otevře pusu
to ale vůbec neznamená, že by neměli kamarády, jen to chce podporu učitelky, která pomůže toto dítě mimo jiný začlenit do kolektivu, to platí pro všechny děti
no a pak už jen nechat ho, aby se vzdělával svým tempem, to přece není mimořádný požadavek, jen naše školství chce průměrný děti, kterým předhodí všem to stejný a oni si to všechny stejně přebwrou a cokoliv navíc je extrabuřt, to je přece blbost, učím úplně normální děti, maloměstskou směs, a snažím se přesně o to, bez ohledu na to, jestli někdo má, nebo nemá nějaký papír, jenže všichni to fakt nedělají, a snad i proto, že to rodiče nevyžadují, já jako rodič dítěte s opačným problémem narážím, protože rodiče se bojí chtít změny, nadávají před školou, nadávají před třídní učitelkou, ta potvrdila, že problém mají všichni, ale nikdo nemá odvahu se ozvat, smutný
takže to není jen o nadaných
Předchozí