Přidat odpověď
Milado, taky mě to napadlo, napsat stížnost.
Podívej se zde:
"Jak podat podnět nebo stížnost na Českou televizi?
Jak se můžete obrátit na Českou televizi?
Ať už máte jakýkoli podnět, připomínku či stížnost určené České televizi nebo jejím zaměstnancům, jsou tři cesty, kterými je můžete předat k vyřízení: kontaktní formulář, emailová adresa info@ceskatelevize.cz anebo pošlete doporučený dopis na adresu:
Divácké centrum, Česká televize
Kavčí hory
140 70 Praha 4
Pokud zvolíte jiný způsob a napíšete například přímo konkrétnímu zaměstnanci České televize, nemůžeme Váš podnět chápat jako oficiální podání České televizi a nemůžeme tedy ani garantovat, že dostanete relevantní odpověď. Odpověď, která nebude vyřizována Diváckým centrem ČT, není oficiálním stanoviskem České televize.
Kdy vám odpovíme?
Budeme se vždy snažit reagovat věcně a co nejrychleji, nejpozději pak odpovíme do dvou měsíců od doručení vašeho podnětu.
Co potřebujeme vědět, abychom mohli reagovat na vaši stížnost?
Pokud má mít váš podnět pro Českou televizi charakter stížnosti, napište, prosím, vždy své jméno, příjmení, adresu a také konkrétní jev, na který si stěžujete, a to i s uvedením, kdy k němu došlo. S ohledem na nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) jsou všechny podněty a stížnosti adresované České televizi považovány za neveřejné.
Množství podnětů, které Česká televize vyřizuje, je velké, snažíme se vždy přednostně řešit stížnosti na aktuální jevy. Pokud si tedy chcete stěžovat na něco, co se stalo před více než dvěma týdny, uveďte, prosím, důvody, proč se na Českou televizi obracíte s odstupem. Pokud nebudou takové důvody uvedeny nebo nebudou dostačující, bude Česká televize nucena dát ve vyřizování stížností přednost těm divákům, kteří reflektují aktuálnější dění."
https://www.ceskatelevize.cz/vse-o-ct/ombudsman/
Předchozí