Přidat odpověď
Prave proto to neprekladam. Protoze kdyz v tom nekdo pracuje a ma vzdelani, vi, co to obnasi a co s tim.
Existuje na to hodne materialu na ruznou spolupraci , detske knizky, povidani s detmi podle veku, smerovani ruznych her s hrackami atd atd - prizpusobene veku.
Uvedu jen priklad, jak napr. deti cizincu, ktere jsem ucila na nejvyssim stadiu - mely dost rozdilny "kulturni" nahled na to, jak se v tom "kolektivu" tridy chovat, kdyz sem prisly ve skolnim veku (=driv, nez na nejvyssi stadium). Kvuli tomu jsme meli na skole 2 hod tydne "zivotni kompetence" - kde jsme ruznym zpusobem dosli k tomu, jaky rozdil je, na co myslet, diskutovali atd atd. A nepisu JENOM o detech cizincu.
Ale to je tak obsahla diskuze a mne se do ni nechce, protoze mne nebavi neustale obhajovat neco, co POPISU a okamzite se namitne ne prilis prijemnym zpusobem "a co my stim".
Předchozí