Přidat odpověď
Marko,
možná máš pravdu s tou povahou.
Já vidím přínos školky hlavně v tom, že se člověk naučí koexistovat a komunikovat s jinými dětmi (a proto ten, kdo jde až do poslední třídy, tak mívá často s kolektivem problémy), ale je klidně možné, že by je měl, i kdyby tam byl od začátku, jen by se o to déle trápil.
Naopak někdo, kdo má společenskost "v povaze", by školku možná nepotřeboval vůbec.
Nevím, jestli v oblasti, která je hodně multikulturní, třeba ta školka má i ten význam, že se ti lidi spolu naučí zacházet, ačkoli jsou z domova zvyklý každý na něco jiného. Ale u nás přece jenom bývá spíš zvykem, že je to víc "homogenní" a většina dětí má to kulturní zázemí hodně podobné (jasně, někdo je třeba vzdělanej víc a jinej míň, ale ten základ je stejnej, většinou všichni slavěj Vánoce, Mikuláše, jedí vepřový i hovězí, takže není až zas tolik rozdílů, který je nutný vysvětlovat a ladit)
Předchozí