Přidat odpověď
Eudo,
napsala jsi dlouhý příspěvek, ale neřekla jsi v něm VUBEC NIC konkrétního, jen obecné a poměrně dost zmatené řeči.
Pořád sice opakuješ slovo UČENÍ (hrou), ale vůbec z toho není jasné, jestli je to nějak výrazně jinej koncept než v Čechách (protože v českých školkách se - považ - děti samozřejmě TAKY učej a rozvíjej hrou. Nejvíc toho o tom, jak to prakticky probíhá, by nám asi mohla říct Kat, pokud bude mít chuť se do týhle z tvý strany podivný debaty zapojit.
Navíc teda nevím, jak čteš, ale tohle "na co skolka, deti se tam nudej a nechtej se "socializovat", skolka jim nema co dat a vsecko se muzou naucit doma od matky/rodiny" tu pokud vím takto NIKDO nepsal. Já osobně se domnívám, že není pravda, že by školka neměla dětem co dát, pouze mě zajímalo, JAKÉ KONKRÉTNÍ znalosti může dítěti dát školka a nemůže mu je dát pečující rodič. Tvrdila jsi to poměrně dost kategoricky, tak co to tedy je? Číst, psát, počítat, kreslit, zpívat, jíst příborem, správně mluvit, rozvíjet motoriku? Nebo ještě něco jiného?
Předchozí