Přidat odpověď
"obor chemik který je primárně určen pro farmacii a tak studenti ví spoustu věcí nejen o chemii,ale i o lécích,lékových formách atd.,ale na farmaceuta (lékárníka) na VŠ se ani nedostanou protože musí dělat přijímačky i z biologie a tu měli jen v prváku,...Nějak mi to nastavení předmětů na školách příjde divné"
Tahle roztříštěnost školství je přece vidět i na základkách. Každá škola učí víceméně to, co uzná za vhodné, kdy chce, a jak chce. Do mantinelů RVP se vejde ledacos. Papíry jsou v pořádku. A vždycky se najde něco, čím se doloží, že škola je vlastně úspěšná, nebo v naprosté krizi, že za to vlastně nemůže. Žáci se dostávají na školy, Scio na zakázku potvrdí, že je škola v porovnání s ostatními úžasná, občas nějaký žák získá škole diplom (přinejhorším se tři sousední školy domluví a uspořádají klání v různých oborech, načež každá se umístí na stupních vítězů)...
Předchozí