Přidat odpověď
Hodně to řeším, dnes tedy spíš už jen žasnu. Znám celkem podrobně situaci cca 10 základních škol – a každá z nich je zcela jiná. Liší se úrovní, přístupem, kvalifikovaností a kvalitou zaměstnanců, nabídkou předmětů, případně hodin navíc (těžko se přestupuje ze školy, kde učí část hodin ochotná družinářka, na školu, kde mají děti už několik let na 1. stupni až 3 hodiny matematiky navíc zdarma), získanými granty (jedna ze škol třeba získá 2 rodilé mluvčí angličtiny a nasadí je nejen na výuku jazyka, ale má i CLIL, jinde mají volitelné rozšiřující vyučování některých předmětů, v dalších školách i nadále učí ochotné družinářky). Část škol dá dětem do ruky na prvním stupni úhloměr, část ne. Po prvním stupni je rozdíl v úrovni angličtiny takový, že to děti z některých konkrétních škol dohánějí několik let. Někde probírají desetinná čísla 2 dny (!!!), slovní úlohy vůbec. Jinde řeší ve stejném roce slovní úlohy na soustavu rovnic o dvou neznámých. Myslím, že výraz "roztříštěný" jsem zvolila oprávněně.
Předchozí