Syn je v sekundě. Rozdíl proti prvnímu stupni (kde dělal jen písemné úkoly tak průměrně na 10 min. denně) to loni samozřejmě taky byl, ale ten prožili i jeho spolužáci, kteří zůstali na ZŠ. Na 2. stupni taky nikdo neřeší, kolik mají písemek za den. V období před koncem poloetí je to vždycky "masakr", jinak tolik ne. Syn se loni učil myslím tak v průměru hodinu denně (tj. někdy samozřejmě o dost dýl a někdy nedělal nic nebo jen načmáral na rychlo třeba úkol z Aj nebo M)? A v pololetí dokázal mít dokonce samé jedničky. Druhé pololetí už ho "nadšení" (resp. spíš velký respekt) přešlo a bylo to o trochu horší, letos sestupná tendence opět mírně pokračuje, ale pořád by měl mít maximálně dvojky.
Naučit se za jedno odpoledne na 3 čtvrtletní písemky je asi fakt téměř nereálné, to si musí syn víc rozložit, např. se učit o víkendu, když ví, kolik toho bude další týden atd. Já se snažím v tomto smyslu poskytovat rady a zkušenosti, se střídavými úspěchy