Přidat odpověď
Prilipnu to na Tebe.
"U nas" se za par poslednich let zdigitalizovalo kde co. Prakticky problem si koupit listek na autobus, natoz za PENIZE (pri nejlepsim jedine kartou a vyzaduje se swish, aby se nezdrzovalo u ridice). Na koupi jizdenek na vlak/mestskou i mezimestskou dobravu je vyzadovan telefon s appem. Na placeni poplatku za parkovani rovnez app (a vetsinou, juelikoz to obhospodaruji ruzne spolecnosti, mas Tech appu vic, obzvlast, kdyz parkujes v ruznych mestech). Kontakty s ruznymi urady pres Internet s BankID. Objednavani k lekari/zubari taktez. Tankovat benzin totez. (a jsou problemy pro turisty, protoze to jsou svedske appy a turista si ho nemuze na cizi tel. cislo stahnout.) Krome vseho mozneho jineho.
A samozrejme hlavne starsi lidi s tim maji problemy.
Pred vanocemi doporucily zeleznice, ktery 14,prosince zmenily system, kterejzto neni poradne dokoncen a nefunguje a lidi silej, protoze nemuzou koupit listek na vlak do prace, aby si starsi lidi, co to neumej, KOUPILI LEPSI MOBIL A POZADALI SVE VNUKY O POMOC. Coz mne velice nadzvedlo - kdyz nekdo meni nejakej vyznamnej system, ktery postihne pul zeme, tak to ma mit vyzkouseny, aby to perfektne fungovalo (=tohle nefunguje porad ani castecne) a ne aby si lidi brali sebou vnuky, ktery jim maj kouipit blbej listek na vlak (obzvlast, kdyz tim vlakem treb nejdriv k nim musej dojet…)
Předchozí