| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Heroes, četla jsem teď všechny tvé příspěvky. My ti tady těžko vysvětlíme, proč vaše učitelka má dovolenou, proč má nemocenské a očr apod. Každá škola to bude mít jinak. Ina si tady ukládá diskusi, aby si pamatovala, že není pravda, že si učitelé mohou brát dovolenou jindy. Vždyť to nic nepovídá o tom, jak to mají jinde, ne? Určitě jsou školy, a asi jich bude hodně, kde si ty učitelky volno nevezmou mimo prázdniny, protože nemohou. A pak jsou asi jiné školy. Neznám tu tvoji. Ani netuším, kde bydlíš.
Já sama jsem kdysi učila v jazykové škole a v pracovní smlouvě jsem neměla napsáno, že jsem učitelka, ale lektorka. Rozdíl? NO iks týdnů dovolené. Jako lektorka jsem jich měla jen čtyři a ještě jsem si ji MUSELA vybrat v době vánočních prázdnin a letních prázdnin. Žádné jarní prázdniny neexistovaly. A v okamžiku, kdy nějaká firma zrušila lekci, tak se mi sbíraly tzv. mínusové hodiny a suplování se pak neplatilo navíc, ale od toho mi odpadaly ty mínusové hodiny. V praxi to znamenalo, že jsem nikdy nevěděla, kdy vlastně budu učit a v červnu jsem třeba místo výplaty dostala poděkování. Protože mínusové hodiny mi vlastně stačily na tu výplatu. A nebylo to tak, že bych měla volno jako takové. Třeba jsem v té jedné firmě učila hodinu, pak hodina odpadla a pak hned byla další hodina. Odejít se mi nevyplatilo. Takhle to třeba v jazykovkách funguje dodnes.
V naší ZŠ opravdu suplovaly družinářky. Ony dnes už mají téměř všechny VŠ a to učivo snad taky zvládnou.
A pokud máš problém s tím, že se neprobere učivo a musíte pak dodělávat o prázdninách, pak nechápu, proč nejdeš rovnou do té školy. Tady ti asi těžko tohle vyřešíme.


Janinko, a k té přípravě na příjímací zkoušky. Škola nemusí být pozadu. Jen má jinak rozložené učivo a opravdu se stává, že to, co je ke zkouškách potřeba, se bude brát až koncem dubna a v květnu. Škola nemá asi za cíl ty děti na gympl připravit.

Předchozí