Přidat odpověď
Aleno, problém je u těch různých míň chápavých dětí, že mívají i míň chápavý rodiče, menší nebo snad žádný zájem o vzdělání a takový stavební inženýr, pokud je schopný a něco umí, chce předat spoustu informací, všechny je považuje za ohromně důležitý a zajímavý a přitom si vůbec neuvědomuje, že ty děti potřebují úplný základy, a ti odborníci ty základy většinou neumí vysvětlit, považují je za tak jednoduchý, že se přece není potřeba tím zbytečně zdržovat
a když bude odborník na fyziku, přírodopis, zeměpis a chemii, ty normální nebk slabší děcka nemají šanci
zkuste se podívat do sešitů dětí na druhým stupni, mám syna v 7. třídě, je to jak slovník cizích slov, denně v každým předmětu několik nových termínů, vzorečky, značky, slovíčka, není divu, že si z toho týden po písemce nic nepamatují
Předchozí