Přidat odpověď
Já si pamatuji učitele - jazykáře, co kvalifikovaní nebyli, přesto to byli jedni z těch oblíbenějších.
Učitelé nejsou, Yuki. Zdravotníci nejsou. Všichni dnes musí být převzdělaní, ale to jde v podstatě proti sobě, protože za to ohodnocení nikdo nebude hnít v institucích dvacet let. Proč by nemohli být nekvalifikovaní učitelé, kteří budou učit jen pár let a pokud zjistí, že je to "to ono", dodělají si vzdělání? Na mladých lidech je dobré to, že toho sice moc neumí, ale do vyhořelého kolektivu přinesou nový vítr. Takhle to funguje i v nemocnicích. A myslím, že to bude podobné ve školách. Nikdy jsem tedy neučila, pracovala jsem jen rok na mezinárodní škole, jako asistentka učitele. A musím tedy říct, že i tam to byla síla - protože i tam člověk musel mít štěstí na učitele. Byla tam učitelka u předškoláků - mladá, afektovaná, neustále chyběla kvůli migrénám - ale vzdělání výstavní. Oxford, myslím, ale přesně si to nepamatuji. Rodiče přitom platili takové peníze a dítě jim tam klečelo v rohu....
Předchozí