Okolíku, to špatně čteš. Nerušila bych nic. Dala bych povinně 1-2 roky základy a v 8. a 9. třídě by si děti volily podle svého zaměření. Tzn.hodin by měly všichni stejně, jen někdo by si vzal víc jazyků, někdo přírodní vědy. Dává mi to smysl mnohem víc, než ta nalejvárna všeho do všech s výsledkem,že nikdo neumí nic. Ostatně na některých školách ty rozšířené výuky už fungují, u nás na ZŠ chtěli dát možnost biologii, tuším. A v některých státech může dítě přeskočit výš v předmětu, ve kterém vyniká. Proč tohle brzdit a cpát do dětí, co jim vůbec není vlastní?
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.