jakožto budoucí pedagogové jsme měli češtiny hodně. Ale bazírování na větách příčinných a znalosti doplňku taky nechápu. Dítě by se mělo naučit umět se prakticky vyjadřovat, tedy stavbu vět, stavbu vyprávění, logický postup toku textu. V životě je mu k prdu, jestli je věta hlavní nebo vedlejší, když neumí napsat deset řádků souvislého textu a dokonce bez pravopisných chyb (a že se těch chyb ve virtuálnu vyskytuje!)
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.