Sally, ono to tehdy taky bylo něco v tom smyslu, akorát se mi to teď nechtělo konstruovat. Vlastně z toho neplynulo, jestli myslí pozvání na odpoledne na ty narozeniny nebo naopak kdykoliv vyjma odpoledne, protože to budou mít rodinnou oslavu a nehodí se jim to. Nebyly tam oddělené věty, takže ty číslovky pak taky mohly být jak věk dětí, tak i hodiny příchodu na návštěvu (ma narozeniny osum přiťte na zahratku) Navíc se to tam celkově opakovalo všechno několikrát a každý ten úsek bych si vyložila jinak.
Naše dcery se nakonec o pár dnů později potkaly na neutrální půdě ve školce, skamarádily se a kamarádí se dosud. Ale občas se tedy dcera ptá, jestli rozumím, co jí to ta její kamarádka píše, že vůbec neví, jestli se teda chce sejít dopoledne nebo odpoledne, a kterýho dne, protože tam furt někdo zmateně slaví nějaký narozeniny.
Ona ta maminka neměla vychozené ani všechny třídy základky, takže to může být klidně záležitost vzdělání, ale dcera už je v devítce, je to chytré děvče a píše jen o kus líp, tak asi můžou mít nějakou rodinnou dyslexii.