Přidat odpověď
právě, já jsem své nynější lektorce vděčná, že si dala práci a zjistila co mi pomůže a nevyhodila mě z kurzu s tím, že se neučím (to by totiž šlo všem do té doby)
Ty co učí by měli umět pracovat i s lidma s DYS. Těch co se naučí snadno jazyk je jen mizivé procento. zbytek potřebuje nějak pomoci.
Já ji nadnesla situaci i to, že mě z kurzů vyhodili, že se neučím a přitom to nebyla pravda.
taky jsem jí řekla, že jsem dostala ve škole nálepku lempl línej co se neučí.
Docela by mě zajímalo jestli zakladatelky dcera umí zpívat. Moje lektorka totiž zjistila, že i to máme trošku problém, ty věty tak hezky zpívaný nejsou jako když se to poslouchá,ale pokud mi to podtrhá, tak jí to jakš takš řeknu i tím zpíváním.
Slovíčka s tou slečnou taky bude muset někdo důkladně probrat, to, že je někde napsaná výslovnost, to jako jestli je DYS je pro ní úplně k ničemu. Každé slovíčko se musí rozpitvat, napsat jí tu výslovnost jinak, podtrhat přízvuk. Prostě si s ní dát práci. Několikrát jí to říci, protože s největší pravděpodobností to neslyší. je to pro ní jen nějaký zvuk neidentifikovatelný, je potřeba jí to přeříkat podle mě pomalu po slabikách ona si to musí zapsat po svém. (Federika už určitě šílí, protože to přece je jasný. takhle to má manžel. taky vše slyší)
Já jsem se dověděla , že mě má na starosti jedna z deseti nejlepších lektorek snad v CR.
A zakladatelky dcera by potřebovala opravdu tuto odbornější pomoc. úplně se mi vybavila situace na střední škole....BRRR
je mi teda záhadou, jak mohla mít tak dobré známky na zš. U nás děti s nálepkou DYS nemívají z češtiny nikdy lepší než za 3.
Předchozí