Yuki,
já takhle začínala. Ne tedy od 1. do 9., ale od 4. do 9. M, ČJ, Př ve 4., F v 7., CH v 8. 9., Inf v 8. a 9.
Taky jsem tehdy brala skoro cokoliv.
Pak jsem měla 2 roky jen 2. stupeň, jeden rok kromě fyziky ještě i výtvarku, informatiku a rodinnou výchovu, druhý rok jen fyziky a informatiku.
Můžu už celkem srovnávat a vím, že mi vyhovuje učit děti a ne předměty. Přepínání mezi malými a velkými mi vadí méně (a vlastně mi nevadí, jen vždy chvilku trvá, než si zvyknu), než to, že malé nemám vůbec. A navíc mi nestačí k malým jít sem tam na nějakou hodinu (např. bych mohla mít 4. třídu na informatiku), vyhovuje mi ta výuka všeho dohromady (rozvrh a rozdělení na předměty mě omezuje). To prostě na druhém stupni nejde
.