Teď mám třeťáky.
U nás točíme 1. - 3. třídu a pak 4. a 5. třídu.
Není to od věci. Ti moji už mě mají přečtenou, tak, že když jsem jim napsala na tabuli směsici asi 30 slov (rozházené, psané různými směry), tak po zadání "najděte podstatná jména, přídavná jména a slovesa", aniž jsme určili jediné slovo, na mě jedna holčina vypálila "jé, já už vím, co se budeme učit"...a kluk jí sekundoval "no jasně, předložky". Takže z úvodní aktivity s opakováním toho, co už umí a objevením nového, která měla být asi na 10 minut, zbyly dvě věty
. Ale naštěstí jsou to vzorňasové, takže jsme to nakonec projeli, jak to mělo být, jen to holt už nemělo ten objevovací efekt.
Takže ve 4. a 5. budou zase moct objevovat nové věci novými způsoby. Vychází na ně fajn kolegyně, tak jim to přeju.