Okolíku, částečně asi i intuitivně, ale taky mám na tahle témata dost načteno, knížky, internet, skupinky rodičů s podobnými dětmi...oficiálně měl zatím jen VD, jsme vedení v SPC, které spolupracuje se školou a dává doporučení (do logo třídy ho mít musí)...ale čím je starší, tím víc si myslím, že to tak úplně jen VD asi nebyla, jako ve škole problémy v zásadě nemá, i prakticky bez domácí přípravy zvládá na jedničky, sem tam dvojka...ale v tom chování a vnímání apod. je prostě vidět, že je něco jinak...nicméně oficiální dg. zatím neřeším, má to i své stinné stránky a nechci mu pak nějak zavřít cestu k něčemu, co by chtěl jednou dělat, to všechno ukáže čas...ale už i v SPC mi říkali, že to na AS dost vypadá, pomáhá mi to hodně v hledání informací a přístupů a vidím, že to často funguje a hlavně pomáhá mi to i pochopit určité jeho reakce a zvláštnosti, mám i pár takových dětí v okolí a ty podobnosti tam jsou často víc než nápadné...zatím ale nějak nemám potřebu mít to za x tisíc potvrzené na papíře třeba z Nautisu...ve škole problémy v podstatě nejsou a my už tak nějak víme, jak na něj