Přidat odpověď
Najela jsem na system dvoudenních cyklů, aby měly děti dost času si práci zorganizovat jak budou potřebovat. Udělám prezentaci, na ni navážou úkoly k procvičení. Děcka můžou odevzdat přes školní elektronický systém nebo psát do sešitu a poslat fotky. Po termínu pro odevzdání zveřejním řešení s vysvětlením. Rozsah se snažím dát tak, aby odpovídal jedné vyučovací hodině denně. Mám ale štěstí, že můžu procvičovat a rozšiřovat, co jsme už dělali, musí být těžké vysvětlovat nadálku nové učivo třeba v matice.
A teď zrovna v prvních dnech mně přijde nejdůležitější vysvětlit dětem, že tohle nejsou prázdniny a je potřeba jen v nějakém alternativním, ale aspoň trochu režimu. Jak všichni zlenošíme a vypustíme to, budem se hrozně těžko dostávat zpátky.
Předchozí