Přidat odpověď
Májo,
vidíš, a já svým žákům zrovna napsala, ať využijí toho, že nemusí všechno natlačit do dopoledne, ale ať dělají pauzy a střídají učení se zábavou. On je to fakt velký rozdíl sedět sám doma nad učením, nebo nechat se tím učením protáhnout společně s dalšími při různých činnostech ve škole. Napsala jsem jim, ať činnosti často střídají, když jim něco nejde, ať to nechají chvilku být a jdou dělat něco jiného, ať si vypracují vlastní plán dne a týdne v souladu s dalšími rodinnými aktivitami, tam si rozvrhnou jednotlivé činnosti...a ať si stanoví časové maximum, které tomu kterému předmětu věnují, i když nebudou mít hotovo a nebudou stíhat vše. Ona totiž i ta vidina toho konce hodně ovlivňuje schopnost se na tu činnost soustředit.
A samozřejmě jsem zdůraznila, že nemusí vyplnit všechna cvičení, co jim píšu. Že když zvládnou učivo po jednom, ať si ta další klidně schovají na pozdější opakování. Nic nemají povinně, deadlines mají jen na testy (ne na známky), protože u nich musím nějaký konec nastavit a nechci jich mít najednou spuštěných moc.
Předchozí