Tak to jsem docela ráda, že tohle nezažívám. Dcera je taky v šestce, mají toho hodně - musela jsem vysvětlit objemy a povrchy kvádru a krychle, slovní úlohy nepočítala moc s nadšením, ale šlo to. Převody jednotek mě taky překvapila (to předem prohlašovala, že jí nejde, jakmile tam jsou jednotky krychlové nebo čtvereční, atd...).
čeština naštěstí úplně v pohodě, angličtinu mají cvičení spíše ve stylu škola hrou. Děják mají prezentaci a z toho test formou pár otázek, zemák výpisek plus si našla na googlu obrázkách něco a nalepila do sešitu.
Zatím to zvládáme bez scéna a docela jí to jde.
U nás řešíme problém, že nejvíce jim chybí kamarádi.
Obě děti jsou velmi společenské. Ale co se dá dělat.
Středoškolák toho má opravdu hodně, denně na xy hodin, píšou i online písemky. Ale ten už to zvládá sám v pohodě. Od učitelů jim chodí zpětná vazba, syn má samé pochvalné maily, hlavně to prý nemá nechávat opisovat ostatním ve třídě, aby se to taky naučili.