Přidat odpověď
Federiko, podle toho, co popisuješ, je škola tvé dcery velmi výjimečná v tom, jak výuku on line pojala. U nás třeba vyučování zatím probíhá tak, že paní učitelka na svoje e stránky každý večer napíše na druhý den výklad, odkazy, zadání, úkoly a úkoly za takové virtuální kartičky, za které se při určitém počtu dostávají jedničky. Dělá to velmi rozumně, večer po osmé tam dodává řešení zadaných úkolů atd. Synovi (je to taky pátá třída) chvilku trvalo, než se s tím naučil zacházet, ale nyní OK. Řekla bych, že mu to v průměru zabere tak dvě tři hodiny denně, plus dostávají separátní úkoly z AJ a nějaké průběžné úkoly - přírodovědný deník a tak. Nicméně si myslím, že přes veškeré vypětí paní učitelky se učivo neprobere tak jak má a bude holt náročnější podzim (pokud se školy do prázdnin neotevřou). Syn se teda kromě toho taky připravuje na přijímačky na 8l gympl, to vidím taky reálně na podzimní termín. Ono se ale vůbec nic nestane, děti se to doučí (některé teda ne, ale ty by se to nedoučily ani ve škole). Koho fakt lituju, jsou letošní maturanti, a pak maturanti příští rok (to se týká staršího syna). Tam je ta nejistota velká, najmě když se neví, jak bude ta matura příští rok vypadat.
Já jsem doma na home office, ráno vždycky jen mrknu na zadání od paní učitelky a syn se tím dopoledne zabývá, já to odpoledne skouknu a projedeme angličtinu. Jinak mě home office pěkně s..e, s odskakováním k plotně a tak finálně u compu sedím každý den do noci. Termíny nám zatím nikdo nezkrátil a musím přiznat, že tvorba budgetu na příštích osm let u developerské firmy mi teď přijde jako totální věštění z křišťálové koule a ztráta času.
Předchozí