Přidat odpověď
No, ta škola na dálku má pro našeho puboše jednovelké plus, o kterém ani neví. Konečně jsem pochopila, proč tak nesnáší dějepis.
Jak jim teď učitelé víc píší a na EduPage to čtu, tak si říkám, že tak namyšlenej a sebestřednej idiot by mi dějepis taky znechutil. Ten člověk dokáže jednoduchou informaci zabalit do půl strany textu. A to vše v jednom rozvitém souvětí. Měla jsem cukání mu odpovědět, že prosím o větný rozbor souvětí a zakreslení závislosti vět hlavních a vedlejších. Něco tak nesrozumitelně splácaného dohoromady jsem snad ještě nečetla. A to prosím tenhle člověk učí i češtinu. Naštěstí ne mého syna.
Na druhou stranu už se celkově učitelé zklidnili a přestali posílat kvanta práce, už jen přiměřené množství. Občas nám ještě stávkuje technika, ale škola to toleruje. Většinou funguje zpětná vazba bez problému. Jediný zádrhel vidím v tom, že učitelé zadávají úkoly různě. Někdo přes zprávu v EduPage, někdo přes úkoly, někdo přes Teamsy a děcka musí sledovat všechny informační kanály, jestli jim něco neuteklo.
Někteří učitelé vedou online chaty v Teamsech, někteří jen pošlou zápis a odkaz na dokumentární film.
Po mně jako rodiči se toho naštěstí chce čím dál méně. Byť třeba zrovna dnes jsem si pěkně zopakovala mnohočleny a mocniny.
Předchozí