Přidat odpověď
Páťáci dostanou balík úkolů v elektronické žákovské - z knížek a pracovních sešitů stránky od - do, vykřičníky, příkazy. Nic zpátky neposílají. Čili pro učitelku tak dvacet minut práce týdně. Na e-mail mi neodpověděla.
Třeťáci neměli čtrnáct dnů nic, jen si opakovat. Teď dostala třeťačka do schránky (poštovní schránky u domu!) balíček fotokopií, co má udělat, seznam věcí, které vypracovat do sešitu, a předepsané zápisky(!), co má opsat do sešitu z prvouky. Alespoň ta forma je milá. Na e-mail učitelka taky neodpověděla, zpátky se jí nic nemá posílat.
Angličtinářky zadávají v e-žákajdě a chtějí i něco zpátky, jinak procvičovat online na serveru, ke kterému nemáme přístupový kód, protože byl a už dávno není na kartičce v pracovním sešitě (už jsem ho objednala s e-shopu, čekám, až přijde). Ty odpovídají, aspoň.
Škola centrálně nám poslala nějaké odkazy na online zdroje typu scio, kde je možné si procvičovat. Dál nám uložila dětem zprovoznit online účty na office.com, které ale zatím učitelky nijak nevyužily, protože to IMHO neuměj.
Celkový můj dojem z tohoto všeho odpovídá dlouhodobému dojmu z té školy jako celku, tj. žije se z nějaké pradávné dobré reputace, jsou neflexibilní, zkostnatělí, pokud učitelé nepruděj vedení, nic se po nich nechce. Zas mě to utvrdilo v tom, že další dítě tam nedám.
Tahle situace osvětlí, kdo je dobrý učitel a kdo ne. Kde je schopné vedení a kde není.
Předchozí