No nejsi v tom "poznávání" neustálém sama, už jsem se dnes taky vytočila.
- nešlo mi zadat číselný kod z potvrzující sms od banky,konkrétně mi tam nešly vůbec psát číselné znaky. Volám na jejich linku,prý byla aktualizace a že si mám změnit jazyk na aj.Udělala jsem to - a změna žádná.Na účet jsem se dostat furt nemohla,že prý na tom pracují,fakt úžasný!Nakonec jsem zavolala synovi a ten mi zas řekl,změn si klávesnici na anglickou,že prý měnit jazyk je blbost. No tak jsem provedla tohle a konečně - průlom.
Ještě mi to ta banka napsala i v mailu v rámci reeklamace,že si mám změnit jazyk. Jsou to šílení diletanti tam,jazyk a klávesnice,prostě všechno jedno.
U jiné banky mi zas furt nechodily na mobil sms nebo za strašně dlouhou dobu,kdy už byly zas neaktuální, k potvrzení plateb - zavolala jsem tam a dozvědela se,že si mám dát mobil na chvli na režím "letadlo" a pak vrátit zpět no a fakt,tohle zafungovalo. No strašně mě točí tyhle blbosti čas od času řešit.To si vždy vzpomenu,oč to měly jednodušší předchozí generace a naši rodiče ještě, furt něco řešit,doptávat se dneska!
Jinak radost si děláme kupováním sladkýho
nebo dobrým filmem či komedií;jinak nerada nakupuju cokoli,jen to co musím