Přidat odpověď
sally,
já vím, jak to funguje, když to funguje. Měla jsem rok dítě zapsané v Březové a psala jsem, že při dlohodobé dostanční výucve by mi ten systém ála Březová připadal jako vhodný.
Naopak pro nouzový stav, do kterého se školy dostaly ze dne na den, považuji takový systém za nevhodný, protože většina škol s ním neumí fungovat.
Navíc pro tebe je to volba, tady se psalo o povinných hodinách podle rozvrhu a neomluvených hodinách za absenci. A jsou prostě děti, pro které je i 45 minut u počítače moc. Tvoje dítě má problém s páteří, já zase učím dítě slabozraké. Když bude mít třída nařízenou online výuku, buď to dítě z výuky vyloučím, nebo mu zhorším jeho zdravotníb stav. Co to udělá s dítětem s epilepsií, s ADHD?
Takže znovu opakuju, jako možnost, a to nikoliv jedinou pro zvládnutí učiva, to beru. Jako povinnost (pokud to není povinnost v rámci vlastní volby, jako to máte vy....ale tady si tuhle situaci nikdo dobrovolně nevybral) odmítám.
Předchozí