Přidat odpověď
Buchli,
mám na starosti ten školní web. Jen vkládání na něj mi zabere dva celé dny, kdy opravdu ráno v devět začnu a večer v devět končím.
Většina učitelů to má pěkně nachystané, ale přesto to musím upravovat do formátu vhodného na web, přizpůsobovat administračnímu systému. Někdo třeba jen něco naskenuje a pošle jako obrázek, tak to musím předělat na formát, který si pak děti mohou zobrazit, stáhnout, vytisknout....To je jeden z důvodů, proč si to tam nevkládá každý sám, byl by v tom strašný chaos a taky ne každý je schopný śe ze dne na den naučit ten administrační systém ovládat. Takže tohle mi zabírá hodně času, aby to fungovalo ke spokojenosti všech.
Kromě toho mám na starosti studentku VŠ, co se u mě ve třídě zaučuje. Má nějaké povinnosti do školy a protože než začala karanténa, začala si na naší škole plnit povinnou praxi (nejsme fakultní škola), tak teď musíme společně dotáhnout vše, co z toho plyne. Jako není toho nijak moc, ale vždycky to nějaký čas zabere. Zejména když nemůžeme do školy a ona potřebuje odevzdat věci, které bych ve škole prostě vytáhla a ukázala, ale takhle je musím sehnat, naskenovat, poslat, na dálku pomoct vyplnit apod....
Takže můj týdenní rozvrh vypadá tak, že neděle a pondělí jdou čistě na školní web, od rána do večera. V úterý je to o té studentce a ostatních věcech do školy, spíš volnější den, středa, čtvrtek a pátek každý den na jednu třídu, kompletní příprava, včetně třeba napsání přesného popisu, jak co narýsovat apod....Prostě to, co běžně dělám o víkendu, akorát je toho víc na to psaní a hledání a vymýšlení. Strašně mi chybí možnost činnostního učení, jak nejsem typ, co vykládá a přednáší, ale všechno ukazuje a nechává dělat děti, tak mi to takhle na dálku jde všechno strašně pomalu.
Sobotu si nechávám jako volnou, aktualizuju si svoje weby a třeba vložím na stránky školy, když někdo pošle něco dříve, ale jinak je to jediný den, kdy tu u toho nesedím a snažím se udělat i něco mimo školu, vyprat a tak.
Předchozí