Chlap byl hulvát.
Nečekám od lidí dokonalost, sama taky nejsem dokonalá. Takže mě obvykle nevyvádí z míry (a pokud jo, jsem si vědoma, že je to můj problém a krotím se), když někdo balí pomaleji, když někomu z různých příčin neprojde platba kartou, když prodavačka špatně namarkuje a musí volat někoho s klíčkem či kódem, když někdo zablokuje vozíkem uličku a hledí zamyšleně na 10 druhů jogurtů... Většina z těch věcí se nemusí řešit vůbec, něco se vyřeší úsměvem a "s dovolením"...
Co mě mírně rozčiluje, jsou špatně zaparkované palety se zbožím na vyskládání, kdy člověk o pár centimetrů neprojde s vozíkem do uličky a přitom tu paletu je kam šoupnout... U nás v Penny je to zcela systematicky, a to je podle mého chyba. Ale co už, rozhodně kvůli tomu na nikoho nepokřikuju. Vždycky zvažuji dopis na toto téma, a než se rozhoupám, dočasně se to zlepší. Asi má někdo rychlejší reakce než já