Přidat odpověď
ta anketa mi taky přijde spíš o ničem, nedokončila jsem to.
Fakt nedokážu posoudit některé věci do těch odpovědí. Ani třeba kolik hodin se mé dítě věnuje práci (nestojím mu za zadkem, když je doma samo). a když se učí se mnou, tak si statistiku nevedu.
Objem práce ze školy - to se taky nedá říct celkově. třeba u nás většina předmětu tak nějak OK, celkem si to snad už sedlo. Akorát dějepisářka to tam teda valí ve velkém, té asi budu muset napsat.
Nesnižuji nijak důležitost dějepisu, sama ho mám ráda, ale momentálně mi přijde nejpodstatnější udržet krok v předmětech jako matika, čeština, angličtina.
A bez nějakého zajímavějšího výkladu to dítě samostudiem nepobere, nanejvýš jedním okem tam, a v hlavě nic nezůstane.
A taky musím říct že se některé věci postupně vylepšily. Třeba angličtinu ze začátku potřebovali moji asistenci takřka 100procentní. Nehledě na to že třeba CD ke knize si doma nepustí, žádný notebook doma nemá CD mechaniku, naštěstí jsem pak v práci vyhrabala jeden externí přehrávač.
Ale poté co škola zaregistrovala děti v nějaké wocabee aplikaci, tak si tam zvládají procvičovat sami, a i celkem je to baví. Dokonce sami a dobrovolně každý den.
Tak asi kvituji i že to bude mít nějaké plusy na postup školství do digitální doby.
Předchozí