Kat, tak u nás je té pomoci potřeba trochu víc, vzhledem k jeho problémům, nemůžu ho tu nechat sedět samotného, aby přečetl text a udělal z něj výpisky, to prostě sám nedá, nebo leckdy se i už daří, ale potřebuje, aby někdo seděl vedle něj a utvrzoval ho, že jde správným směrem...v pracovních sešitech si zase ty věci dělá většinou sám, s tím pomoc nepotřebuje...ale když mají třeba dělat prezentace a referáty, tak je mu prostě potřeba pomoci s probíráním informací na netu a nějak ho nasměrovat, jak to dát dohromady...takže já s ním u toho učení prostě denně ty cca 2 hodiny strávím, někdy i víc, když děláme prezentaci, ale to zase ten den už neděláme nic jiného, jen třeba si udělá angličtinu v aplikaci na mobilu, kterou mají zadanou...což je cca 10-15 minut... Ale jinak má teď doma k tomu učení o hodně pozitivnější přístup, než když chodí normálně do školy...a myslím, že se toho takhle i naučí podstatně víc a za kratší dobu...což asi pro lidi, kteří mají děti v domácím vzdělávání, není nic nového