Přidat odpověď
Jeden intenzivni kurz nic nezachrani. Je treba dlouhodoba a systematicka prace, nez zacnou byt videt vysledky. Prevod na hodiny vyuky je sice velmi relativni, ale muze napovedet. Jestli se spoluzaci uci o 2 roky dele treba 2 hodiny tydne, tak muzou byt mozna taky o 120 hodin napred. (To jen orientacne a pro predstavu - zalezi na uciteli, metodice atd.)
Aby melo doucovani gymnazistou (aka zrejme schopnym clovekem neznalym metodiky) nejaky vyznam, bylo by fajn se drzet nejake ucebnice, zjistit skutecnou uroven dcery a od toho mista zacit. Jazyk se uci postupnym budovanim, takze muze trvat velmi dlouho, nez se dostane na pozadovanou uroven - fakt nejde preskakovat a doufat, ze to nejak da. Urcite by mela mit aspon 2 hodiny tydne (aby to nestihla zapomenout) a pocitej, ze ve vasem pripade (2 roky zpozdeni a 2,5 roku plavani v jazyce) zmenu zacnes pozorovat u velmi schopneho ucitele tak po 20-30 hodinach, u nezkuseneho studenta nejspis pozdeji. Spocitej si predem, kolik te to bude stat, vyzkousej studenta a vyhodnot, jestli to s nim ma vubec sanci. Zvaz, jestli je dostatecne schopny a ma to smysl, nebo jestli radeji priplatis za overeneho (!) profesionala.
Předchozí